دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 183403
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
دوباره طلبیدم...

یه خبر که خودم دارم برای رخ دادش لحظه شماری میکنم اینه که 14 بهمن دارم با دوستای عزیزم میرم مشهد.یعنی باورم نمیشه که امام رضا دوباره طلبیده باشدمون. اینقد خوشحالم که اندازه نداره.اولش نمیخواستم برم اما پروا اصرار کرد و بخاطر اینکه روحیش کمی عوض شه تصمیم گرفتیم بریم.(آخه بیچاره با این سرکار رفتن و استرس امتحانا باباش دراومد)

رز جونم کاش اینبار که دارم با دوستام میرم توام بودی تا بیشتر از چیزی که چندماه پیش لذت بردیم از باهم بودن لذت ببریم.

دیروز اولین امتحانم رو دادم.کلا 8 دقیقه سر جلسه نبودم.در عرض 2 دقیقه جواب 40 سوال رو دادم و 6 دقیقه اضافه رو منتظر برگه بودم تا بیارن امضا کنم.مراقب و حراست امتحانا کفشون بریده بود که چه زود اومدم بیرون.امروز خبر رسید که نمره منو پرستو و پروا و اون دوست جونم 20 شده.

یعنی خداجون میشه ببینم الگوریتم و شی گرا  و گسسته هم 20 بشم؟

هفته ای که پیش رو دارم یکی از سختترین هفته های زندگیمه و سختترین امتحانای عمرم رو باید جواب گو باشم.برام دعا کنید موفق بشم.

12 بهمن امتحانم تموم میشه.14 بهمن هم که میرم مشهد واسه یه هفته.امیدوارم فرصت بشه دوباره بیام و بهتون سر بزنم قبل از رفتنم وگرنه دیدار ما باشه 20 بهمن به بعد.

از همه دوستای گلم که تولدم رو تبریک گفتن و این مدت سر زدن بهم خیلی خیلی مرسی و شرمنده که فرصت ندارم جواب کامنتاتون رو بدم.جبران میکنم حتما البته بعدا.

دعا و نظر فراموش نشه


سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, توسط sogand



تولدددددددددددم مبارک....هوررررررررااااااااااا

سلام به همه...

اول یه کف مرتب به افتخارم بزنین...........

اینم کیک ...نوش جان...اينم كيك تولدت گلكم.

امروز تولدمه گرچه دیگه الام داره ساعت 12 شب میشه و باید بگم دیروز تولدم بود..حالا...

از یک ماه پیش که بروبچ دارن بهم تبریک میگن.دیشبم بعد از ساعت 12 که شد 14 دی، دیگه گوشیم داشت منفجر میشد از مسیج تبریک تولد، مموریم که پر شده بود.کفم بریده بود حسابی.یعنی چقدر حال میده آدم بفهمه این همه آدم هستن که روز تولدش رو بخاطر دارن.تا الان کلی هم کادو از مامانی و داداشیا و دوستام گرفتم که عاشق تک تک کادوها هستم.الانم که مامانیه طاها جونم یه کادو خیلی خوشمل بهم داد.البته قشنگترین کادوش اومدنه خودش بود که روی ماهشونو دیدم.

کادو گرفتنم حالی میده که نگو.ولی.....دیروز منو پروا کلی گریه کردیم که داریم پیر میشیم شده 21سالمون.(البته پروا 1ماهی تقریبا از من بزرگتره)

امروزم با دوستام رفتیم از صبح تا 5 عصر درس خوندیم.(ببینین چه بچه های خوبی هستیم.روز اربعینم درس میخونم)یه کتاب هم از اونا هدیه گرفتم که از خوشحالی داشتم دیوونه میشدم(آخه خیلی دنباله اون کتابه گشته بودم)

البته ضدحالم این بود که پروای بیچاره سرکار باید میرفت و باهامون نبود.(آخه روز اربعین هم دست از سر دوستم نباید بردارین؟)پرستو هم که اراکه.خوش به حالش تو برفاست.

خلاصه ....... تولدم مبارک

آهان یادم رفت.....رز گلم ببخشید که نتونستم بیام  روی ماهتو ببینم.خودت که میدونی این امتحانا خیلی پدر درآرن.


پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:, توسط sogand