دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 169
بازدید هفته : 362
بازدید ماه : 361
بازدید کل : 183907
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
خلوت...

سلام.خوفین؟دماقتون چاقه؟دیگه ماه رمضونم به سر رسیدو روز آخره.کمی ناراحتم چون بهترین روزای خدا تموم شد.احساس میکنم تو این ماه به خدا نزدیکتر شدم،شماچی؟

امروز که رفتم مخابرات اولش که زدیم یه وسیله رو خراب کردیم که هیچ،بعدش اونجاکلی فضولی کردیم.تازه گاهی که کارمون تموم میشه پای سیستم قرقیزخان هم بازی میکنیم.آخرشم که اومدیم بریم خونه یه نفرو سوژه کردیم.هرروز صبح به صبح که میریم یه نگهبانه هست که وقتی نوبته اونه اعصابمونو خرد میکنه.یه ماهه داریم میریم هی میگه اسمتون چیه که بعد بذاره بریم.امروزم اون یارو نوبتش بود.موقع خونه اومدن از سالن که داشتیم میومدیم هی گفتیم اهههههههههههههههههه.......الان دوباره 3ساعت باید اسمامونو بگیم اما...دیدیم نگهبانه خوابه رو صندلی.اینقد خنده دار خوابیده بودکه نگو.مام ازش عکس گرفتیمو کلی خندیدیم.

 

رهگذر گیج ز هر عابر و هر کس پرسید 

 

 
 "پس خدا کو؟
 

نکند گم شده است؟"

 

 

 
همه از پرسش او سخت به خود لرزیدند!
 
 

 

تو یه خلوت پــــ ـر از همهمــ ـه ام که صدایی بــ ـه صدات نمی رسـ ـه

 اگــ ـه می تونــ ـی منو دعــ ـا بکن مـ ـن که دستم بــ ـه خــ ـدا نمی رسه

 آسمونــ ـا ارزونــ ـی پرنـ ـده هــ ـا..جـ ـای آسمونـ ـا یـ ـک قفـ ـس بـ ـده

 همه ی دار و نــ ـدارمو بگــ ـیر. هرچـ ـی بودمو دوبــ ـاره پس بــ ـده

 تــا تــه جــ ـاده ی دنیـا رفتمو بازم انگـــ ـار سر جــ ـای اولــــم

 چـــ ـرا دنیــ ـا بـا تمام وسعتـــ ـش مرحمــ ـی بــ ـار زخم من نداشت ؟.!

 پـــ ـای هـــ ـر چی کــ ـه دویدم آخرش حسرت داشتنشو تــ ـو دلــم گذاشت..!

ســـ ـر رو شونـ ـه های سنگ روزگـ ـار.. قد این فاصله هق هق می کن

پشت خنــ ـده های مصنوعی من دل بــ ـه این بغض گلو شکن بـــ ـده

 روزگــ ـار سردمـو ورق بــزن..دست مهربونتــ ـو بــ ـه مــ ـن بــ ـده

گـم شدم توی شبـ ـی ک ـه خودمم... شبـ ـی کـ ـه حتـ ـی یه فانوس نداره

 منو بـ ـا خودت ببر ـ ـه روشنـ ـی.. آخه هیشکـ ـی مثل تو منو دوست نداره

میـــــ ـــ ـدونی دلیل گریـــ ــ ـه هام چیـــ ـه ؟.!!!..!.؟

 

آی خــــ ـــدا دلم واســـ ـت تنــــ ــک شـــــ ـــده




سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, توسط sogand