دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 473
بازدید کل : 184019
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
...!

سلام.امروز بدجوری شده حالم.نمیدونم شادم یا غمگین؟نمیدونم باید از این اتفاق راضی و خوشحال باشم یا به شانسم تف بندازم؟نمیدونم،نمیدوووووووووونم!!!آخ خداجون،کمکم کن.

امروز بعد از ماهها  یکی رو که روزی برام خیلی عزیز بود دیدم.برای چند ثانیه بود اما قلبم داشت از جاش کنده میشد.اشکام بی اختیار روی گونم سرمیخوردن.اونم موند نگام کرد.فهمیدم که منو شناخته چون هردو بدون اینکه پلک بزنیم تا زمانی که از هم فاصلمون زیاد بشه همو نگاه کردیم.دلم یهو براش پرکشید.کاش میشد بغلش کنم همون لحظه.وقتی دیگه نتونستم ببینمش چشمامو بستم تا تصویرش تو ذهنم موندگار بشه.به کل حالم گرفته شد.اما کلی ازخدا تشکر کردم که دیدمش و فهمیدم سالمه.چقدر خوشکل شده بود فداش.آآآآآآآآآآخ دارم دیوونه میشم.فکرش رهام نمیکنه.امروز همش جلوئه چشمامه تصویر ماهش.

شما به این اعتقاد دارین وقتی از ته دل واسه یکی گریه کنی و اونو بخواین یه خبری ازش میرسه یا یه اتفاقی بلاخره که ربطی بهش داشته باشه میفته برات؟من خیلی اعتقاد دارم.چند شب پیش خوابشو دیدم،دیشب هم موقع خواب کلی آهنگ گوش دادم و گریه کردم براش.کاش آدرس وبمو داشت و میومد میخوند که چقدر عاشقشم و دوسش دارم.کاش میفهمید فراموشش نکردم بعد از اینهمه سال.کاش یه بار دیگه دستاشو تو دستم بگیرم.

توروخدا شمام برام دعا کنین.

ببخشید اصلا حال شاد نوشتن امروز ندارم.بجاش عکس خنده دار گذاشتم که شما مثه من غمگین نشین.کاش پرستو بود تا باهاش حرف بزنم.دلم داره میترکه خووو.اما پرستو دیگه مثه قبل نیس.نمیتونم باهاش حرف بزنم.پرستو جونم کاش ....!

واسم حتما نظر بذارین که شاید کمی آروم بگیرم.

 

همیشه یه عکس خراب کن همه جا پیدا میشه

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

پس پاندا ها اینجوری به وجود میان

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

این طرحش هم فوق العادس

گروه اینترنتی میشی گروپــــ




شنبه 17 تير 1391برچسب:, توسط sogand