دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 183952
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
قبولی...!

یعنی اینقده من خوشحاله خوشحاله خوشحاله خوشحاله خوشحاله خوشحاله خوشحالم که اندازه نداره.دوس دارم برم یه جایی از ته دلم جیغ بزنم.واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای،خدا جون هزاران هزاران هزاران بار ازت ممنونم.فکر نمیکردم به دعاهام جواب بدی چون میدونم لایق بندگیت نیستم خداجون!!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

بچه ها امروز ساعت 3 ظهر یه اس برام اومد که قبولیم رو تبریک گفته بود.اول فکر کردم سرکاریه چون از اینکارا با پرستو کرده بودم اما بعد که سایت رو چک کردم دیدم قبول شدم.منو پرستوجونم و پروا باهم یه جا قبول شدیم و الهه و بقیه بچه ها هم هم یه جای دیگه.واقعا از خوشحالی دارم بال درمیارم.نتونستم نیام به شماها بگم.عصری هم داریم میریم با بچه ها امامزاده نذرمون رو ادا کنیم.چنان بدنم میلرزید و قلبم میزد که نگو.اینقده با پرستو پشت تلفن جیغ زدیم که نگوشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے.مثه بار اولی که دانشگاه قبول شدیم و کلی جیغ زدیم.

باورم نمیشه که بازم با پرستو دارم میرم دانشگاه.بازم به دانشگاه برگشتیم.کاش الهه هم باهامون بود.

رز جون خدا رو شکر که آبروم جلوی شماها نرفت.دیدی داداش مورچه چقد اذیتم کرد؟حالا بهش بگو قبول شدم.

خداجون بازم ممنونم.قربونت برم امام رضا که نذاشتی دلم شکسته بشهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پرستو جونم آبجی بهت تبریک مگم.از ته دلم.دوستتتتتتتتتتتتتت دارم




یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, توسط sogand